ყველანი შვილები ვართ

  www.shvilebi.ge

მასაჟი თბილისში - masaji - შენი ჯანმრთელობისთვის

ფილტრის დახურვა
ამ ფილტრით არაფერი მოიძებნა
მასაჟის ვაუჩერი
მასაჟის ვაუჩერი
სარელაქსაციო მასაჟის ვაუჩერი Tamaras Magic Hands
95,00 GEL *

რუბრიკის "მასაჟი თბილისში" სპონსორია თაკო 571 300 389

masaji

 მასაჟი თაკოსგან

 


კარგ მასაჟისტს შეგრძნებების სხვა განზომილებაში გადაჰყავხარ,

მისი თითოეული მოძრაობა გემსახურება შენ,

შენს განტვირთვას, დაძაბულობის მოხსნას და ტკივილის შემსუბუქებას.


მოკლედ გავეცნოთ რა ტიპის მასაჟები არსებობს:

მასაჟის სახეობები

შვედური

შვედური მასაჟი ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული და ყველაზე ხშირად გამოყენებადი ტექნიკაა.

ის გამოირჩევა რბილი, დინამიური და რიტმული მოძრაობებით, რომლებიც მოიცავს მთელ სხეულს.

შვედური მასაჟის დროს გამოიყენება ხუთი ძირითადი ილეთი:

  • მსუბუქი შეხება
  • ზელვა
  • დარტყმითი მოძრაობები
  • ხახუნი
  • ვიბრაცია

შვედური მასაჟით ხდება სრული რელაქსაცია, სისხლის მიმოქცევის გაუმჯობესება და კუნთების დაძაბულობის მოხსნა.

ეს მეთოდი ასევე ხელს უწყობს ტოქსინების გამოდევნას ორგანიზმიდან და აუმჯობესებს კანის ელასტიურობას.

ქვებით

ასევე ცნობილი როგორც გეო თერმული თერაპია, გულისხმობს ცხელი და ცივი ქვების გამოყენებას სხეულზე ზეწოლის მოსახდენად.

ეს ტექნიკა ათასწლეულების განმავლობაში გამოიყენებოდა და დღესაც დიდი პოპულარობით სარგებლობს.

ცხელ ბაზალტის ქვებს ათავსებენ თქვენს სხეულზე საკვანძო ადგილებში, როგორიცაა ზურგი, ტერფები და ხელისგულები.

სითბო აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას, ხსნის დაძაბულობას და ხელს უწყობს რელაქსაციას.

ცივი ქვები კი გამოიყენება კანის ტონუსის გასაუმჯობესებლად და ანთების შესამცირებლად.

masaji-qvebit
მასაჟი ქვებით masaji

ჩინური

ჩინური მასაჟი ეფუძნება იოგისა და ჩინური მედიცინის პრინციპებს. განმასხვავებელი ნიშანია მასაჟისტის მიერ სხეულის დაჭიმვა. 

ამ დროს შეგიძლია დარჩე ჩაცმული. მასაჟისტი იყენებს თავის ხელებს, მტევნებს, იდაყვებს, მუხლებსა და ტერფებს, რათა მოახდინოს ზეწოლა ენერგეტიკულ ხაზებზე.

chinuri-masajis830KZaVs7p94
ჩინური მასაჟი

მასაჟისტი მიჰყვება ენერგეტიკულ გზებს, პოულობს დაბლოკილ ადგილებს და მსუბუქად აშორებს დაბრკოლებებს, რათა თავისუფლად იმოძრაოს ენერგიის ნაკადმა.

ამ პროცესში შენ გრძნობ, თუ როგორ თავისუფლდები დაძაბულობისგან და ივსები სასიცოცხლო ძალებით.

სპორტული 

შექმნილია სპეციალურად სპორტსმენებისთვის, თუმცა ის ასევე სასარგებლოა ნებისმიერი ადამიანისთვის, რომელიც აქტიურ ცხოვრებას ეწევა.

ეს ტექნიკა ფოკუსირებულია კონკრეტულ კუნთებზე და სახსრებზე, რომლებიც ყველაზე მეტად არის ჩართული სპორტულ აქტივობებში.

sportuli-masaji
ამ ვაჟბატონს მასაჟი აქვს გაკეთებული

მთავარი მიზანია ტრავმების პრევენცია და აღდგენის ხელშეწყობა ვარჯიშის შემდეგ. 

რეფლექსოლოგია

ეფუძნება რწმენას, რომ ფეხის ტერფებზე არსებობს რეფლექსური წერტილები, რომლებიც შეესაბამება სხეულის სხვადასხვა ორგანოს.

ტერფის ამ წერტილებზე ზეწოლით, რეფლექსოლოგი ცდილობს აღადგინოს სხეულში ბალანსი და ხელი შეუწყოს ბუნებრივ განკურნების პროცესებს.

ეს პროცესი აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას, ამცირებს სტრესს და ქმნის რელაქსაციის განცდას.

fexis-masajijuZ9m3q5LfLEf
ფეხის მასაჟი

მასაჟის დადებითი მხარეები:

სტრესის შემცირება

მასაჟი ასტიმულირებს ენდორფინების გამოყოფას, რომლებიც ცნობილია, როგორც "ბედნიერების ჰორმონები". 

masaji-ai
მასაჟი ამცირებს სტრესის შეგრძნებას

რეგულარული სესიები დაგეხმარება შეინარჩუნო ბალანსი და გაუმკლავდე სტრესულ სიტუაციებს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.

კუნთების დაძაბულობის მოხსნა

მასაჟი წარმოადგენს ერთ-ერთ ყველაზე ეფექტურ საშუალებას კუნთების დაძაბულობის მოსახსნელად და ტკივილის შესამსუბუქებლად, განსაკუთრებით კისრის, მხრების და ზურგის არეში.

kunTebis-moduneba-masajit
 მასაჟი ხსნის კუნთების დაძაბულობას

ტექნიკები უშუალოდ მოქმედებს კუნთოვან ქსოვილზე, აუმჯობესებს მათ ელასტიურობას და ხელს უწყობს ტოქსინების გამოდევნას.

სისხლის მიმოქცევის გაუმჯობესება

გამოყენებული მოძრაობები ზემოქმედებას ახდენს სისხლძარღვებზე, სტიმულს აძლევს სისხლის დინებას და ამცირებს სისხლძარღვების შევიწროებას.

masaji-da-sisxlis-mimoqceva
 მასაჟი აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას

სისხლი "მილებში" უფრო თავისუფლად გადის, რაც აუმჯობესებს ჟანგბადისა და საკვები ნივთიერებების მიწოდებას უჯრედებისთვის.

გაუმჯობესებული სისხლის მიმოქცევა ნიშნავს უფრო ჯანსაღ კანს, შემცირებულ დაღლილობასა და ზოგად კეთილდღეობას.  

იმუნური სისტემის გაძლიერება

მასაჟი აძლიერებს იმუნური სისტემის რეაქციას და ასტიმულირებს ორგანიზმის ბუნებრივ დაცვით მექანიზმებს.

imunuri-sistema-da-masaji
 თაკოს მასაჟი აძლიერებს იმუნურ სისტემას

ძილის ხარისხის გაუმჯობესება

ჯანსაღი ძილი აუცილებელია ორგანიზმის აღდგენისა და განახლებისთვის. თუმცა ბევრი ადამიანი განიცდის ძილის პრობლემებს.

მასაჟი არის ეფექტური საშუალება ძილის გასაუმჯობესებლად და უძილობის სამკურნალოდ.

masaji-da-cili
თაკოს მასაჟის შემდეგ ბეტონზეც დაიძინებ

ბეტონზე დაწოლას მაინც არ გირჩევთ. მარტასზე დაწექი. აქ წაიკითხავ როგორ შევარჩიოთ კარგი მატრასი?

მასაჟი რამდენიმე გზით მოქმედებს ძილის ციკლზე.

  • ამცირებს სტრესსა და შფოთვას, რომლებიც ხშირად ხელს უშლიან ჯანსაღ ძილს.
  • აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას და ამცირებს კუნთების დაძაბულობას, რაც ხელს უწყობს სხეულის რელაქსაციას. ეს ქმნის ოპტიმალურ პირობებს ღრმა, აღმდგენი ძილისთვის.

ეტიკეტი

მასაჟის სრული სარგებლის მისაღებად, მნიშვნელოვანია იცოდე მასაჟის ეტიკეტი და სწორად მოემზადო პროცედურისთვის.

massage-therapy
 მასაჟის ეტიკეტი

რა უნდა ჩაიცვა?

პასუხი მარტივია - ის, რაც შენთვის ყველაზე კომფორტულია.

შენ დაფარული იქნები პირსახოცით, ამიტომ არ არის აუცილებელი გქონდეს სპეციალური ტანსაცმელი. თუმცა, ზოგიერთი ადამიანი ამჯობინებს შორტისა და მაისურის ან სპორტული ტოპის ჩაცმას. აქცენტი კეთდება კომფორტზე.

masaji
პირსახოცი

კომუნიკაცია მასაჟისტთან და მოლოდინები

ნუ შეგეშინდება გამოხატო მოლოდინები, განსაკუთრებით თუ გაქვს სპეციფიკური საჭიროებები ან შეზღუდვები.

თუ გსურს, რომ მასაჟი იყოს ნაზი ან ღრმა, აცნობე მასაჟისტს.

masaji-abstraqtuli
 კომუნიკაცია მასაჟისტთან

არსებობს გარკვეული უბნები, რომლებიც განსაკუთრებულ ყურადღებას საჭიროებს, ან პირიქით, რომლებსაც ჯობს მოერიდოთ?.

შემდგომი მოვლა

მასაჟის შემდგომი მოვლა ისეთივე მნიშვნელოვანია, როგორც თავად პროცედურა.

სითხის საკმარისი რაოდენობის მიღება მასაჟის შემდეგ

მნიშვნელოვანია დალიოთ წყალი, რათა დაეხმაროთ ტოქსინების გამორეცხვას და აღადგინოთ ჰიდრატაცია.

ckali-masajis-shemdeg
 masaji ს შემდეგ დალიე წყალი

მოერიდე დაძაბულ ფიზიკურ აქტივობას

მნიშვნელოვანია მისცე სხეულს დასვენების დრო.

თუ შესაძლებელია, დაგეგმე ისე, რომ გქონდეს თავისუფალი დღე ან უფრო მსუბუქი განრიგი დასვენებისა და აღდგენისთვის.

რამდენად ხშირად უნდა გავიკეთო მასაჟი?

სულ მცირე თვეში ერთხელ. თუმცა, თუ გაქვს ქრონიკული ტკივილი ან დაჭიმულობა, შეიძლება დაგჭირდეს უფრო ხშირი მასაჟი.

რამდენ ხანს გრძელდება მასაჟი?

ხანგრძლივობა ჩვეულებრივ მერყეობს 30 წუთიდან 90 წუთამდე. უფრო ხანმოკლე სესიები შეიძლება ფოკუსირდეს კონკრეტულ უბანზე, მაგალითად ზურგზე ან კისერზე, ხოლო უფრო ხანგრძლივი სესიები უზრუნველყოფს სრულ სხეულის მასაჟს.

ოპტიმალური შედეგებისთვის, მნიშვნელოვანია მოუსმინო შენს ორგანიზმს და ითანამშრომლო მასაჟისტთან შენს საჭიროებებზე მორგებული გეგმის შესადგენად.

მასაჟის შემდეგ გაიკეთე სალისთან წარბის პერმანენტი.